هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

میزبان صدای گرم شما هستیم

09935520700-09935520900: شماره تماس                 آدرس :فلکه سوم فردیس،خیابان 30 جدید،12 قدیم

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک

چاپ سیلک فرآیندی است که شامل انتقال طرح شابلون شده روی یک سطح صاف با جوهر، صفحه مشبک و اسکریج است. اگرچه کاغذ و پارچه معمول ترین سطوحی هستند که در چاپ صفحه استفاده می شوند، اما امکان چاپ روی فلز، پلاستیک، شیشه و چوب نیز وجود دارد.

چاپ سیلک چگونه انجام می شود؟

ابتدایی ترین روش چاپ سیلک شامل ساخت یک شابلون روی صفحه مشبک است. سپس، رنگ یا جوهر را از طریق آن شابلون فشار می دهیم تا اثری از طرح خود را بر روی سطح ماده انتخابی ایجاد کند. یکی از مهمترین عوامل دخیل در این فرآیند، تکنیک های مختلف استنسیلینگ است که می توان از آنها استفاده کرد. بنابراین، در حالی که روند واقعی چاپ تا حد زیادی یکسان است، راه های زیادی برای ایجاد شابلون وجود دارد. هر طرحی که با روش چاپ روی صفحه ایجاد شود، می تواند از چندین سایه جوهر استفاده کند. با این حال، با طراحی چند رنگ، لازم است که هر رنگ را با یک شابلون جداگانه اعمال کنید.

چرا چاپ سیلک اینقدر محبوب است

چاپ مرکزی بعثت فردیس چاپ بعثت بزرگترین چاپخانه دیجیتال ، در فردیس ،کرج ،اندیشه،ملارد،صفادشت،اشتهارد،ارائه خدمات انلاین،پرینت کپی ،ساخت مهر،پلات،اگهی ترحیم،کارت عروسی،کارت ویزیت،تراکت،بنر،بنر تسلیت،فلکسی،مش،استیکر،لمینت طولی،اسکنرطولی،خدمات برش و حکاکی لیزر

دلایل زیادی وجود دارد که چرا چاپ سیلک انقدر محبوب است، اما قانع‌کننده‌ترین آنها از انتخاب گسترده رنگ‌هایی است که می‌توان استفاده کرد. چاپ سیلک روی پارچه های تیره تر نیز موثر است. گذشته از این، چاپگر می تواند به سرعت یک طرح را چندین بار تکثیر کند. از آنجایی که از شابلون می توان برای تکرار مکرر طرح نیز استفاده شود، برای چاپ روی لباس ها و لوازم جانبی بزرگ ایده آل است. در مقایسه با چاپ دیجیتال به تنهایی، یک شرکت چاپ حرفه ای می تواند به رنگ آمیزی بسیار زیباتری دست یابد. با این حال، به دلیل پیچیدگی کلی فرآیند، محدودیت هایی برای تعداد رنگ هایی که می توان در یک طرح استفاده کرد وجود دارد.

ایا رنگ با چاپ سیلک پاک می شود؟

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

chapbesat وب‌سایت
شهرام چگینی کارشناس ارشد تکنولوژی معماری ساکن کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *